חברי הכנסת אורי מקלב וחיים ביטון בפאנל הפתיחה בוועידה | צפו

    אבי יעקב 1 Comment on חברי הכנסת אורי מקלב וחיים ביטון בפאנל הפתיחה בוועידה | צפו

    ח"כ אורי מקלב, מדגל התורה", וח"כ חיים ביטון, מנכ"ל סיעת ש"ס בפאנל מרתק בהגשת בצלאל קאהן ואיתי גדסי על פעילות הבחירות והנזקים שאירעו בממשלת לפיד ובנט שמתפרקת: "היו בטוחים שהניצחון בכיס, שנתניהו לא יירד מראשות הממשלה"

    צילום: עובדיה כלימי
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב פתח את הפאנל הראשון של ועידת "קול חי" בהגשת בצלאל קאהן ואיתי גדסי: "אנחנו רואים התעוררת להצבעה במגזר הערבי, הממשלה הרעה הזו יכולה להמשיך ולעשות מה שהיא רוצה, זה סכנה בשבילנו. המפלגות החרדיות יודעות לזהות את המצביעים אנחנו יכולים לדעת באופן ספציפי על מצביעים שלא באו לקלפי. אנשים מסומנים אצלנו לפי קהילות ולפי שכונות, אנחנו עובדים כך כדי להוציא את המצביעים שלנו לקלפי" הוסיף.

    ח"כ חיים ביטון מש"ס אמר בפאנל: "בבחירות האחרונות קיבלנו בערך 330 אלף קולות, אלפי האנשים שלא באו להצביע זה בגלל שהם היו בטוחים שהניצחון בכיס, שנתניהו לא יירד מראשות הממשלה".

    "חוץ מליברמן שלא יודע שיש עליית מחירים, כל הציבור מרגיש את העלייה בכיס, אריה דרעי התחייב שהוא לא נכנס לממשלה בלי סיוע לשכבות החלשות" אמר ביטון. מקלב הוסיף ואמר: "אני אומר לכל מי שמדבר איתי: מה אתם רוצים? אנחנו בוועדות, פועלים למען הציבור, עוזר לכל מי שפונה. גם חברי כנסת מהקואליציה אומרים את זה".

    "מלבד הוראת הרבנים להצביע לנו, אנחנו חברי כנסת מצויינים, אנחנו לא מתביישים לומר את זה, מי שמצביע לנו מקבל את התמורה המלאה לקול שלו, אנחנו שלוחי ציבור, אנחנו יודעים שהציבור מצפה ממנו ואנחנו עושים מה שהוא צריך".

    ביטון: "ברשתות החינוך התורניות המצב נורא, הרבה זמן לא הגיעו תקציבים, גדולי הדור שלחו אותנו כי הם יודעים שאם לא היינו שם היו מוחקים את הדת מהמדינה
    חיים ביטון על מכתב הרב מאזוז: הציבור הספרדי אוהב אחדות, מאז פטירת מרן היו ספקות, הרב מאזוז היום כתב מפורשות במכתב לרב דוד יוסף שכולם צריכים להצביע לש"ס.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני ראיתי את מקלב בגאולה עושה קניות…